- Hvordan streamer man fra OBS til Microsoft Teams?
- Hvordan bruger man virtuelt lydkabel med OBS?
- Hvordan bruger man OBS?
- Hvordan bruger du din telefon som webcam i Microsoft Teams?
- Hvordan udsender man skærmen som et webcam i Microsoft Teams?
- Opsætning af OBS Studio til at streame med Microsoft Teams:
- Udsendelse af et Microsoft Teams-møde med OBS-studie på sociale medieplatforme:
- Kan Microsoft Teams bruges til livestreaming?
- Hvad er streaming i teams?
- Kan jeg bruge OBS til at udsende mine teams møder på sociale medier?
- Sådan streames til Facebook Live:
- Sådan streamer du til YouTube live:
- Hvordan streamer jeg et teammøde med OBS?
- Hvordan bruger man OBS-kamera i Microsoft Teams?
- Kan jeg bruge det virtuelle OBS-kamera i teams?
- Hvordan bruger man OBS?
- Hvordan livestreamer jeg mit Microsoft Teams-møde til Facebook?
- Hvordan livestreamer jeg et Microsoft Teams-møde ved hjælp af obs?
- Hvordan aktiverer man virtuelt kamera i Microsoft Teams?
Er du ved at være træt af at bruge Skype til erhvervslivet og vil du tage dine Microsoft Teams-møder til sociale medieplatforme? Så skal du kende til OBS-studiet. OBS (Open Broadcast Software) er en populær videostreamerapplikation. Hvis du ønsker at tage dine Microsoft Teams-møder og -begivenheder til næste niveau, kan du overveje at bruge OBS Studio til at streame dem live på YouTube, LinkedIn eller Facebook. Denne guide viser dig, hvordan du bruger OBS Studio med Teams, så du kan nå ud til et bredere publikum og gøre dine onlinemøder og begivenheder endnu mere engagerende.
Først skal du downloade og installere OBS Studio. Når det er installeret, skal du åbne programmet og gå til Filer > Indstillinger. I indstillingsvinduet skal du gå til kategorien “Stream” og vælge “Custom Streaming Server” fra rullemenuen Tjeneste. Indtast rtmps://live-api.facebook.com:80/rtmp/ i feltet Server URL.
Indtast en unik nøgle til din stream i feltet Streamnøgle (du kan finde denne i dit Facebook Live-dashboard). Sørg for, at begge disse felter siger “RTMP” foran dem, før du fortsætter.
Hvordan streamer man fra OBS til Microsoft Teams?
Indtast derefter streamserveren og streamnøglen i fanen Stream på OBS. Installer Virtual camera plugins og aktiver OBS kamera. For at dele din computerskærm og dit webcam i dine Teams-møder skal du indstille OBS-kameraet som den primære enhed i Microsoft Teams.
Hvordan bruger man virtuelt lydkabel med OBS?
Derefter skal du gå til OBS-indstillinger og i lydovervågningsindstillingen vælge det virtuelle kabel, du vil bruge (i dette eksempel ville det være Virtual Audio Cable).
Gå derefter tilbage til Filer> Indstillinger og denne gang vælg “Output” fra venstre panel. Under Output Mode, vælg Avanceret, hvis det ikke allerede er valgt som standard, og opsæt derefter følgende to muligheder som vist nedenfor;
• Aktiver optimer kodning for lav forsinkelse er markeret
• Brug fuldskærmsprojektor i output i stedet for Screen Capture er ikke markeret. Bruges specielt til at streame spil eller videoer på sociale medieplatforme.
Det bedste ved OBS er, at det er gratis. Gratis giver OBS dig et professionelt niveau af videostreaming. OBS bruges af mange professionelle tv-selskaber. Og hvis du overvejer at bruge OBS til at udsende dine Teams-møder på sociale medieplatforme, så er du det rigtige sted. Her er en detaljeret guide til, hvordan du bruger OBS.
Hvordan bruger man OBS?
- For at bruge OBS til at livestreame har du brug for to ting: OBS og OBS Virtual Camera. Ved hjælp af OBS Virtual Camera, i OBS-studiet, kan du udsende skærmen som webcam i Microsoft Teams.
- Gå til dette link (https://www.obsproject.com/ )
- Her kan du downloade OBS-applikationen og installere applikationen på din computer.
- Gå nu til OBS Forum ved at klikke på dette link nedenfor
(https://obsproject.com/forum/resources/obs-virtualcam.539/ )
Hvordan bruger du din telefon som webcam i Microsoft Teams?
Klik på de tre prikker øverst på skærmen, og vælg Enhedsindstillinger. Vælg derefter DroidCam-kilde i vinduet, der vises, under Kamera. Du kan nu nyde at bruge din telefon som webcam i Teams! For enhver anden app er processen den samme, bare vælg DroidCam som din kilde.
Hvordan udsender man skærmen som et webcam i Microsoft Teams?
Ved hjælp af OBS Virtual Camera, i OBS-studiet, kan du udsende skærmen som webcam i Microsoft Teams. Her kan du downloade OBS-applikationen og installere applikationen på din computer. Gå nu til OBS Forum ved at klikke på dette link nedenfor
- Du kan downloade tredjeparts plugins og fire virtuelle kameraer ved at klikke på “Gå til download” mulighed.
Opsætning af OBS Studio til at streame med Microsoft Teams:
- Først skal du bruge din “Stream Server” og “Stream Key”, som kan findes på dine streamingplatforme. Gå til opsætningssiderne for live video.Indtast derefter streamserveren og streamnøglen i fanen Stream på OBS.
- Installer Virtual camera plugins og aktiver OBS kamera.
- For at dele din computerskærm og dit webcam i dine Teams-møder skal du indstille OBS-kameraet som den primære enhed i Microsoft Teams.
- Gå derefter til OBS-studiet, og åbn derefter Værktøjer Under dette afsnit finder du muligheden “VirtualCam“
- Vælg “Automatisk start“
- Du vil se en anden boks med overskriften Mål kamera. Klik på den og vælg OBS-kamera.
- For at aktivere dit virtuelle kamera skal du vælge Bufret rammer til nul og tryk Start.
- Åbn nu Microsoft Teams og gå direkte til Indstillinger.
- Find Enheder fanen og under den finder du Kamera Vælg OBS-kamera fra indstillingen Kamera.
- Vælge Studio-tilstand fra OBS. Du vil have to skærme. Den højre skærm vil være den aktive scene for dine Microsoft Teams-møder. Den venstre skærm viser en forhåndsvisning af den redigerbare scene. Der er en Overgang knappen mellem de to skærme. Du kan vælge knappen Overgang for at redigere en scene, før du viser den til dit publikum.
Udsendelse af et Microsoft Teams-møde med OBS-studie på sociale medieplatforme:
Processen med at udsende/live-streame et Microsoft Teams-møde ved hjælp af OBS er næsten ens for forskellige sociale medie-apps. Til denne proces skal du bruge RTMP-serveren og Stream-nøglen. Følg nu vejledningen nedenfor for at lære, hvordan du kan streame til forskellige sociale medieplatforme.
Kan Microsoft Teams bruges til livestreaming?
Den er i stand til at livestreame til almindelige tjenester, herunder YouTube, Facebook, Twitter, LinkedIn, og du kan bruge den med Live Events i Microsoft 365 i stedet for at bruge Teams direkte. Hvis du ikke ønsker at streame live og i stedet optage møder til større forbrug senere, kan den også optage mødet direkte.
Hvad er streaming i teams?
Streaming giver din organisation mulighed for at udvide din rækkevidde og giver mødedeltagere flere mødemuligheder. Når du aktiverer streaming, kan arrangører streame møder og webinarer til eksterne slutpunkter ved at angive en RTMP-URL (Real-Time Messaging Protocol) og nøgle til den indbyggede Custom Streaming-app i Teams. Du kan ikke streame livebegivenheder.
Kan jeg bruge OBS til at udsende mine teams møder på sociale medier?
Og hvis du overvejer at bruge OBS til at udsende dine Teams-møder på sociale medieplatforme, så er du det rigtige sted. Her er en detaljeret guide til, hvordan du bruger OBS. Hvordan bruger man OBS? Hvordan bruger man OBS? For at bruge OBS til at livestreame har du brug for to ting: OBS og OBS Virtual Camera.
Sådan streames til Facebook Live:
- Gå til din Facebook-side. Under “Skriv indlæg”-muligheden, skal du finde indstillingen med tre prikker. Klik på den og du finder “Live video” mulighed.
- En ny side åbnes. Her kan du indstille titel og beskrivelse af din livestream.
- Klik på “Brug Stream Key” mulighed.
- Inde i Opsætning af livestream, finder du den nødvendige server-URL og streamnøgle. Kopier disse værdier til videre brug.
- Åbn nu OBS Studio og klik på
- Åbn Strøm tabulator og indsæt server-URL’en og streamnøgle, som du kopierede tidligere, her.
- Klik på “ansøge” og fortsæt med at bygge din udsendelse.
- Tilføj Microsoft Teams vindue som en kilde og en ny scene “Teams stream“.
- Tilføj en “Vinduesoptagelse“kilde. Du kan give den et navn. Klik
- Gå til Vindue og vælg dit Microsoft Teams (Teams.exe) program.
- Klik på ikonet med tre prikker på dit Microsoft Teams mødeskærm, og vælg “Gå ind i fuld skærm“.
- Du kan også vælge “Forstyr ikkeknappen for at holde uønskede notifikationer væk fra din livestream.
- Tryk på “Start streaming” i OBS-studiet og tryk på ”Gå live” på Facebook. Din livestreaming er startet.
Sådan streamer du til YouTube live:
- Åbn din YouTube-side. I øverste højre afsnit skal du klikke på “skab” mulighed.
- Herunder finder du “Gå live” mulighed. Klik på den og et nyt vindue åbnes.
- Her kan du tilføje Titler og beskrivelser af din livestream.
- Klik nu på “Opret stream” og prøv at finde “Streamindstillinger” fanen.
- Du kan se stream-URL’en og din streamnøgle. Kopier disse værdier til fremtidig brug.
- Åbn nu OBS Studio og klik på
- Åbn Strøm tabulator og indsæt server-URL’en og streamnøgle, som du kopierede tidligere, her.
- Klik på “ansøge” og fortsæt med at bygge din udsendelse.
- Tilføj Microsoft Teams vindue som en kilde og en ny scene “Teams stream“.
- Tilføj en “Vinduesoptagelse“kilde. Du kan give den et navn. Klik
- Gå til Vindue og vælg dit Microsoft Teams (Teams.exe) program.
- Klik på ikonet med tre prikker på dit Microsoft Teams mødeskærm, og vælg “Gå ind i fuld skærm“.
- Du kan også vælge “Forstyr ikkeknappen for at holde uønskede notifikationer væk fra din livestream.
- Tryk på “Start streaming” i OBS-studiet og tryk på ”Gå live” på YouTube. Din livestreaming er startet.
Reklame
Hvordan streamer jeg et teammøde med OBS?
Hvis du bruger OBS til at streame et Teams-møde, skal du anskaffe din streamserver og streamnøgle. Disse kan findes på dine live video opsætningssider på dine streaming platforme. Du kan derefter indtaste disse på fanen Stream på OBS.
Hvordan bruger man OBS-kamera i Microsoft Teams?
Installer Virtual camera plugins og aktiver OBS kamera. For at dele din computerskærm og dit webcam i dine Teams-møder skal du indstille OBS-kameraet som den primære enhed i Microsoft Teams. Du vil se en anden boks med overskriften Target Camera. Klik på det og vælg OBS-kamera.
Kan jeg bruge det virtuelle OBS-kamera i teams?
Jeg har konfigureret OBS og NDI, så jeg kan bruge det virtuelle OBS-kamera som en enhed i Teams. Jeg burde være i stand til at vælge det fra kamera-rullemenuen, men det vises ikke.Konfigurationerne fungerer, mens du bruger Zoom, men jeg kan ikke få det til at fungere i Teams.
Hvordan bruger man OBS?
Hvordan bruger man OBS? Hvordan bruger man OBS? For at bruge OBS til at livestreame har du brug for to ting: OBS og OBS Virtual Camera. Ved hjælp af OBS Virtual Camera, i OBS-studiet, kan du udsende skærmen som webcam i Microsoft Teams. Her kan du downloade OBS-applikationen og installere applikationen på din computer.
Uanset om du er underviser eller driver din egen hjemmeside, er livestreaming på sociale medieplatforme en god idé at dele dit indhold. Hvis du spekulerer på, hvilken software du skal bruge til dette formål, så er du på det rigtige sted, for ikke kun vi har givet dig al information om den bedste live streaming software, men vi har også givet en enkel guide til, hvordan du kan bruge det.
Annoncer
OBS er den bedste trending og brugervenlige applikation derude til live streaming. Følg vores guide for at vide, hvordan du kan bruge OBS studio med Microsoft Teams til at streame på forskellige sociale medieplatforme. Vi håber, at denne artikel kommer dig til nytte. Hvis du har spørgsmål eller feedback, så skriv venligst kommentaren ned i kommentarfeltet nedenfor.
Hvordan livestreamer jeg mit Microsoft Teams-møde til Facebook?
Klik på ikonet med tre prikker på dit Microsoft Teams-mødeskærmbillede, og vælg ” Indtast fuld skærm “. Du kan også vælge knappen “Forstyr ikke” for at holde uønskede notifikationer væk fra din livestream. Tryk på ” Start Streaming ” i OBS-studiet og tryk på ” Go Live ” på Facebook.
Hvordan livestreamer jeg et Microsoft Teams-møde ved hjælp af obs?
Du kan vælge knappen Overgang for at redigere en scene, før du viser den til dit publikum. Processen med at udsende/live-streame et Microsoft Teams-møde ved hjælp af OBS er næsten ens for forskellige sociale medie-apps. Til denne proces skal du bruge RTMP-serveren og Stream-nøglen.
Hvordan aktiverer man virtuelt kamera i Microsoft Teams?
For at aktivere dit virtuelle kamera, skal du vælge de bufferlagrede rammer til nul og trykke på Start. Åbn nu Microsoft Teams og gå direkte til Indstillinger. Find fanen Enheder, og under den finder du Camera Select OBS-Camera fra Camera-indstillingen.