- PUBG Mobile åbner ikke problem: Hvordan rettes det?
- Er det sikkert at logge ind på PUBG?
- Hvordan løser jeg Ping-problemet i PUBG Mobile?
- Hvordan gendannes PUBG Mobile-konto?
- Hvordan rettes PUBG Mobile emulator lag?
- Hvordan rettes PUBG Mobile Ping-grænse, der ikke virker?
- Hvordan får jeg PUBG Mobile til at køre hurtigere på min telefon?
- Hvorfor er PUBG Mobile så populær i Indien?
- Hvordan geninstallerer jeg PUBG Mobile?
- Hvad er den bedste PUBG-emulator til pc?
- Hvordan forbedrer man PUBG Mobile-ydeevne på Android?
- Hvordan rettes PUBG-forsinkelser på pc?
- Hvordan rettes PUBG Mobile-grafik, der ikke virker?
- Hvordan forbinder jeg min Facebook-konto til PUBG Mobile?
- Hvordan kommer hackere ind i PUBG Mobile?
- Hvordan gendannes mistet PUBG Mobile-konto?
PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) er et af de mest populære online battle royale-spil for både pc- og mobilbrugere. Derudover er spillet også tilgængeligt til PlayStation 4, Xbox One platforme. Spillet har ikke for mange problemer eller fejl bortset fra serversvaret, netværksrelateret problem og problem med opstartsnedbrud. Her i denne guide vil vi tale om, at PUBG Mobile ikke åbner problemet, som mange brugere står over for, mens de lancerer. Hvis du også er en af dem, så følg denne guide.
Her har vi givet nogle af de mulige løsninger, der burde fungere for dig i de fleste tilfælde. På tidspunktet for lanceringen af spillet viser PUBG Mobile-startskærmen en fejl, og du vil finde en endeløs spilindlæsningsskærm. Så sørg for at tjekke systemkravene først i PUBG Mobile-spillet, som skulle være kompatibelt med din enhedsspecifikationer. Når du er færdig, kan du gå over til trinene nedenfor for at få yderligere hjælp.
PUBG Mobile åbner ikke problem: Hvordan rettes det?
- Sørg for, at PUBG Mobile-spillet er helt lukket og ikke kører i baggrunden.
- Gå derefter over til enhedsmenuen Indstillinger > Installeret applikation > Søg efter PUBG Mobile og tryk på den for at åbne siden med PUBG Mobile-detaljer. Her skal du rydde spillets cache.
- Gå nu til appen Filhåndtering på dit håndsæt > Gå til intern lagring > Gå over til sektionen Alle filer > Gå til Android > Gå til OBB-mappen > Gå til mappen com.tencent.ig og kontroller, om tencent.ig.obb fil (1,8 GB eller højere) er tilgængelig eller ej.
- Hvis ikke tilgængelig betyder, at OBB-mappen er tom, så gå tilbage til sektionen Alle filer og søg efter hoved, og du vil se en masse lister. Her skal du scrolle lidt ned, og filen tencent.ig.obb vil være der. Bare flyt filen til Android/OBB-mappen > Gå til den installerede applikationssektion igen og ryd cachen til PUBG Mobile. Genstart derefter din enhed og kør spillet.
- Hvis ovenstående metode ikke virker for dig, så prøv at afinstallere og geninstallere hele PUBG Mobile-spillet fra Play Store eller App Store.
- Ellers skal du udføre en fuld fabriksnulstilling af din mobil fra enhedsmenuen Indstillinger. Men sørg for at tage en fuld sikkerhedskopi af enhedsdataene, da fabriksindstillingen vil fjerne alle de installerede app/spil og vigtige data fra det interne lager.
Det er det, gutter. Vi håber, du har fundet denne vejledning ret nyttig. Spørg gerne i kommentarfeltet nedenfor.
FAQ
Er det sikkert at logge ind på PUBG?
Login-muligheden betragtes dog ikke som sikker, da den vil beholde din kontos data på din enhed. Mange spillere begyndte at spille PUBG-spillet med en gæstekonto, men linkede det derefter til deres Facebook- eller Google-konto; de risikerer at miste deres konto, hvis de mister deres enhed eller ved et uheld sletter al mobillagerplads.
Hvordan løser jeg Ping-problemet i PUBG Mobile?
En anden måde at løse ping-problemet i PUBG Mobile er at stoppe baggrundssynkronisering af apps manuelt. Du kan gøre det på enhver smartphone-enhed ved at åbne ‘Indstillinger’ og gå til ‘Apps’. Vælg derefter den mistænkelige app og tryk på ‘Begræns databrug’. Fjern nu markeringen af både indstillingerne ‘WLAN \ WiFi’ og ‘Mobildata’.
Hvordan gendannes PUBG Mobile-konto?
Det er den enkleste metode til at gendanne din konto. For at begynde skal du starte PUBG Mobile og se efter hjælpeikonet i øverste højre hjørne af loginskærmen. Når du har trykket på den, åbnes et nyt vindue med et meddelelsessymbol.
Hvordan rettes PUBG Mobile emulator lag?
Indstillingerne i spillet er de vigtigste indstillinger, som du skal ændre. Gå til indstillingerne i spillet og prøv at give FPS som en maksimal prioritet. De anbefalede indstillinger er angivet nedenfor: Det er det for dagens artikel om, hvordan man løser PUBG Mobile Emulator-forsinkelsen.
Hvordan rettes PUBG Mobile Ping-grænse, der ikke virker?
Du kan gøre det ved at reparere PUBG Mobile via dens indbyggede indstillinger. Du kan lande på login-skærmen og trykke på knappen ‘Reparer’. Det vil geninstallere PUBG Mobile.Men hele dine spilkonfigurationer og brugerdefinerede kontroller vil også blive ændret. Ikke desto mindre vil det hjælpe dig med at nyde at have færre ping. 4. Administrer plads
Hvordan får jeg PUBG Mobile til at køre hurtigere på min telefon?
I dag kommer alle Android-enheder med batterioptimeringsindstillinger. Disse sparer batteri på bekostning af ydeevne. Gå til batteriindstillinger > åbn batterisparefunktion og vælg PUBG Mobile > klik på ingen begrænsninger bare for at aktivere en jævn oplevelse, mens du spiller pubg mobil.
Hvorfor er PUBG Mobile så populær i Indien?
I de seneste år er PUBG Mobile blevet det ‘mest foretrukne’ og eftertragtede multiplayer-spil. Der er ingen grund til ikke at acceptere, at PUBG Mobile har fået enorm dille i Indien. Det er især efter lanceringen i 2018 og endda andre steder. Mens PUBG Mobile kommer med rigelig server, står spillere over for nogle problemer såsom højere ping.
Hvordan geninstallerer jeg PUBG Mobile?
Du kan gøre det ved at reparere PUBG Mobile via dens indbyggede indstillinger. Du kan lande på login-skærmen og trykke på knappen ‘Reparer’. Det vil geninstallere PUBG Mobile.
Hvad er den bedste PUBG-emulator til pc?
Tencent Gaming Buddy eller Gameloop er en Android-emulator designet af Tencent til at køre de fleste af Android-spil, men mest populært PUBG Mobile på pc. Denne emulator er designet specielt til de pc-spillere, der ønsker at prøve de populære mobilspil uden at skifte til mobilspil.
Hvordan forbedrer man PUBG Mobile-ydeevne på Android?
Start PUBG og naviger til Indstillinger og derefter Grafik. Når du er i grafikken, skal du indstille billedhastigheden til HØJ, grafikkvaliteten til Ultra HD og stil til Realistisk. Og det handler om det for PUBG Mobile Graphics, dette vil hjælpe de fleste low-end Android-telefoner betydeligt og forbedre ydeevnen. PUBG Mobile Bedre Ping-rate
Hvordan rettes PUBG-forsinkelser på pc?
Hvis du har lavere PUBG-grafik, og du stadig står over for forsinkelserne, skal du lukke spillet og klikke på indstillingerne og derefter klikke på ‘Engine’ og derefter justere indstillingerne på samme måde.når det er gjort, kan du lukke Tencent Emulator og derefter genstarte din pc og prøve at spille igen. 5. Ændring af spilopløsningen
Hvordan rettes PUBG Mobile-grafik, der ikke virker?
Afslut ES Explorer. Start PUBG og naviger til Indstillinger og derefter Grafik. Når du er i grafikken, skal du indstille billedhastigheden til HØJ, grafikkvaliteten til Ultra HD og stil til Realistisk. Og det handler om det for PUBG Mobile Graphics, dette vil hjælpe de fleste low-end Android-telefoner betydeligt og forbedre ydeevnen.
Hvordan forbinder jeg min Facebook-konto til PUBG Mobile?
Vend tilbage til PUBG, og klik på tandhjulsikonet i øverste højre hjørne af skærmen, tryk på kontoindstillinger, og klik på tilslut Følg anvisningerne på skærmen for at godkende forbindelsen til den ønskede Facebook-konto. Hvis dette er forvirrende, så se videoen ovenfor for en visuel forklaring.
Hvordan kommer hackere ind i PUBG Mobile?
Typisk oplever vi, at hackere bruger aimbots, wallhacks og speed hacks i selve spillet. Den anden type hacker i PUBG Mobile ville dog overtage enhver spillers PUBG-konto. De får kontrol over enhver aktiv konto ved hjælp af spam-links. Andre uetiske metoder kan også eksistere.
Hvordan gendannes mistet PUBG Mobile-konto?
Sådan kan du gendanne din mistede PUBG Mobile-konto PUBG Mobile anbefaler os altid at linke vores sociale mediekonti som Facebook, Twitter og Google Play-konti, så vi kan gemme vores fremskridt og konto online. Den vil bede dig om at linke PUBG Mobile til vores sociale mediekonto eller Google Play Spil.